tiistai 12. huhtikuuta 2016

Sara ja Murkku ♥

Tää postaus tulee kertomaan mun ja Murkun taipaleesta ja mitä kaikkee me ollaa koettu yhdessä.
Murkun kanssa ollaan nyt oltu 13,5 vuotta yhdessä ja toivotaan taipaleen jatkuvan mahdollisimman pitkään! <3 (MURKKU EI OLE KUOLLUT!)
Ihan superponi♥
Mun rakkaani <3

Murkku  2014  kesällä <3



Murkku on mulle todella tärkee ja ilman sitä en olisi alottanut ratsastus harrastusta. Murkku on opettanut mulle että mitään ei saa helpolla ja on kantanut yli esteiden ja maastossa menty kiitolaukkaa ,hypitty ojien yli ja muitten maastoesteiden. Taipunut koulukiemuroille ja niin. Aluksi kun en osannut ratsastaa hyvin Murkku aina tiputti mut ja mikään ei onnistunut halusin vaan luovuttaa mutta nykyään en luopuis Murkusta missään nimessä<3  Mun ja Murkun kunnon estetreenit on nyt takanapäin ja nyt me vaa himmaillaan ja otetaan rauhallisesti.  Murkku on mun kanssa kulkenut niin hyät kuin huonot polut tähän päivään asti.   Kiitos Murkku ihan kaikesta!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti