torstai 21. heinäkuuta 2016

Murkku, mitä kuuluu?

Moikka! Nyt tulee Murkun kuulumispostaus , kun on ollut niin Allu painoitteista. Eli kerron mitä Murkun kanssa tehdään nykyään. Mä oon siis Murkulle jo liian pitkä mutta ratsastan sillä vielä tämän kesän sitten vaan ajan kärryillä ja agilityä. Nytkin meen vaan ilman satulaa.  Jeii postausta !

Ei enään hypätä :( Mutta jospa serkkuni innoistuisi ;) 
Menen Murkulla siis ilman satulaa mm. koulua , maastossa , uitan mutta ei hypätä enään. Siihen olen liian painava ja pitkä. Mutta serkkuni on nyt harjotellut Murkulla menoa Laukannut ei vielä ole mutta ravannut jo puomien yli! Satulalla ja ilman satulaa :) Pari päivää sitten "vikelsin" Murkulla eli tein maailmanympärysmatkan paikaltaan sekä käynnissä, olin polvillteen selässä (hypättiin vahingossa este kun laukkasin silleen että olin polvilteen , niin Murkku päätti hypätä kentällä olevan esteen , seurauksena tippuminen ja polvi veressä :D )ja myös seisoin selässä :D

Murkulla on hassu tapa , koska aina kun tipun se yrittää näykkästä mua olkapäästä :D Muutama päivä sitten kävin taluttelemassa Murkkua ja myös käytiin hyppäämässä kentällä oleva este (talutin Murkkua huom!) ja makasin sen selässä.

Nyt on varmistunut , että serkkuni alkaa opetella ratsastamaan Murkulla säännöllisesti!
Eilen  <3
Murkulle kuuluu muutenkin ylipäätään todella hyvä nauttii olostaan. Kun ratsastan Allulla kentällä niin Murkku tulee mukaan vapaana kävelemään,  Ja maastossa Murkku on myös vapaana ja saa juosta mielensäå mukaan. 
Tällä maastoreissulla oli mukana vain Allu mutta ihan sama. (Mentiin ihan täyttä kiitolaukkaa) 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti