tiistai 3. toukokuuta 2016

Pikaiset kuulumiset! :)

Moikka!  Nyt kerron vaihteeksi kuulumiset. Itse olen kipeä (taas) ja en voi ollenkaan ratsastaa tai mitään.... Mutta Murkku voi nyt paremmin kun oli vähä masentunut kun Allu lähti niin se laihtu jonkin verran  (liikaa) mutta onneksi se on nyt taas lihonnut tarpeeksi. Ja serkkuni kävivät ratsastamassa Murkulla sunnuntaina :) Äijällä kävin sunnuntaina maastossa ja mentiinkin aika lujaa kun äijä läks vähä viemää..
vanha kuva koulukisoista äijällä!
Toi alla oleva kuva on aika järkky mun kohdalta..
Tulin siis tänään kipeäksi joten äiti haki mut koulusta pois. Muuten blogin päätähdet muuttuvat jossain vaiheessa kun en Murkullakaan voi enään ratsastaa kun olen liian pitkä ja painava. Ja Allulle vuoden päästä. Joten kuvioihin saattaa tulla joku suomenhevonen mulle omaksi tai vuokraponi/hevonen. 
Ja siis joku fiksu voi päätellä miten Allun käy.Mutta Murkku on meillä niin kauan kunnes kuolee vanhuuttaan. Ja Äijä ei ole mun oma vaan se on meillä kuntoutumassa! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti