maanantai 21. joulukuuta 2015

" LUPAAN OLLA AKTIIVINEN "

Moikka! Tiedän tämä " lupaan olla aktiivinen " toistuu koko ajan mun blogissa mutta en vaan oo saanu aikaiseksi postauksia koulun jälkeen enkä viikonloppuisin. Mutta nyt mulla on joululoma ja yritän saada joka päivä postauksia joissa olisi kuvia ja välillä video. Ja nyt kun tämä blogi on lifestyle/heppa blogi niin tulee vaihtelevasti aihe postauksia. Varuste postauksia toivottiin , eli allun,  murkun ja mun tavaroiden esittely. Ne voisin toteuttaa kuvina ja mahdollisesti videolla!  :) 
1 osa tulee mahdollisesti tänään ja 2 huomenna ja 3 jouluaattona!  Kohta on jouluaatto!  Eli toivotan jo nyt hyvää joulua! Nyt tähän postaukseen tulee kuvia myös itsestäni! Laitan myös tulevasta bannerista kuvan jonka siirrän koneelle sitten kun olen kotona  (olen nyt mummilla) 
Muutama päivä sitten otettu kuva kun olin hakenut koulusta todistuksen.
Samana päivänä otettu kuin
ensimmäinen kuva ja olin Kouvolassa
Viime vuodelta kuva murkusta (c) Aada Tiihonen 
Murkku muutama viikko sitten treenin jälkeen<3


Talvinen banneri tulee mahdollisimman pian kunhan kaverini lähettää sen minulle.
Ja siis kaverini Ida Wirzenius on tehnyt sen bannerin.

1 kommentti:

  1. Tosi kiva postaus. Ja kiva jos sul tulee niit esittely videoit tai postauksii☺

    VastaaPoista