perjantai 14. elokuuta 2015

Back to school

Eli mulla alko koulu taas ja oon 7a luokalla :) Oon saanu paljon uusia kavereita ja muutamia todella hyviä kaveita<3 Koulu alko eilen ja tänään oli jo normaali lukujärjestyksen mukainen päivä. Mulla alkaa joka päivä 8.55 ja loppuu 14.40 tai aikasemmin tai myöhemmin. Koulumatkani pidenty , menen ensin aamulla taksipysäkille odottamaan taksia joka tulee 7.53-8.05 jonka kyydillä menen asuinpaikkani bussipysäkille johon bussi tulee viimeistään 8.30 jonka kyydissä lähen kouluun. Mulla on aika monta kivaa kaveria koulussa, terkut heille<3
 Tää on nyt aika lyhyt postaus koska oon tekemässä ratsastusleiri postausta. Leiri oli jo kesäkuussa mutta en oo ehtinyt tekemään sitä vielä. Ps. Hepolan leirin 2015 porukka<3 <3

Jos joku huomasi blogilla on uusi ulkoasu ;) Kertokaa mielipiteitä ulkoasusta ja kyllä banneri on TULOSSA!  Blogi ei saata olla aktiivinen koska aijon panostaa yläkouluun huolella.  Anteeksi lyhyt postaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti